Współpracujemy z firmami, korporacjami i wszystkimi innymi podmiotami, które chcą zapewnić swoim pracownikom bezpieczne i regularnie serwisowane rowery. Podczas gdy w 2018 dokonaliśmy ok 1000 serwisów, w 2019 było to już 2100. Choć #serwisrowerowy to pojęcie wszechstronne, chcemy zwrócić uwagę na czynności, których dokonujemy podczas każdego #bikeday.

  • regulacja hamulców,
  • regulacja przerzutek,
  • smarowanie łańcucha,
  • kontrola smarów (czy wszystko działa jak należy),
  • karta informacyjna (wypunktowanie o czym należy pomyśleć / z czym należy zgłosić się do serwisu)

Podstawowy zakres serwisu nie ulega zmianie. Wszelkie inne dodatkowe czynności są ustalane bezpośrednio z firmą. Ale to nie wszystko 🙂

  1. Istnieje możliwość podłączenia innych firm w budynku (które mają mniej niż 20 chętnych na serwis – faktura jest wystawiana osobno)
  2. Oferta serwisowa dostępna jest także na platformach kafeteryjnych – pracownicy/pracodawca ma możliwość dokonania serwisu za pomocą zgromadzonych punktów
  3. istnieje możliwość dokonania dodatkowych czynności na miejscu bądź zamówienia dodatkowych czynności wcześniej (np. wymiana dętki/opony, wymiana linek przerzutek)
  4. Podczas serwisu istnieje możliwość wykonania przeglądu gwarancyjnego (miesięcznego i rocznego) rowerów Kross, LeGrand, Superior, Rock Machine,
  5. Pracownicy mają możliwość kupienia rowerów Superior, Rock Machine oraz lekkich rowerów miejskich z Antymaterii ze zniżką

Ze względu na prowadzony przez nas punkt stacjonarny na Jedności Narodowej 160/U1 wszyscy pracownicy korzystający z serwisu rowerowego podczas #BikeDay otrzymują szeroki pakiet benefitów rowerowo-kawowych.

Warto postawić na #mobilnyserwisrowerowy!