W sezonie 2019 dokonaliśmy ponad 2100 serwisów dla firm i korporacji. Postanowiliśmy zebrać w całość poszczególny kroki przygotowujące tak firmę, jak i pracownika pod #mobilnyserwisrowerowy.

Z perspektywy firmy zasada podjęcia współpracy i zorganizowania dnia rowerowego jest następująca:

  1. Określamy liczbę osób mogących wziąć udział w serwisie rowerowym
  2. Gdy mamy już liczbę chętnych osób, wyznaczamy liczbę dni, pamiętając że:
    • Na jednego serwisanta przypada ok 20 rowerów dziennie
    • Serwis może być przeprowadzony przez 1, 2, 3 bądź 4 serwisantów
  3. Pracownicy informowani są o dacie oraz czynnościach serwisowych przeprowadzanych przez serwisanta:
    • Pracownicy mogą wcześniej dać nam znać, jeśli potrzebują dodatkowych czynności serwisowych (np. wymiana dętki, wymiana opony, regulacja hamulców tarczowych, itp.)
    • Pracownicy mają możliwość zapłaty za dodatkowe czynności kartą, lub punktami z platformy benefitowej (myBenefit, Medicover Benefits, Fitqbe, Nais)
  4. Bike Republic przed dniem serwisu (bądź w dniu serwisowym podczas rozkładania stanowiska) otrzymują listę osób uprawnionych do serwisu
  5. Po skończonym serwisie, firma otrzymuję fakturę VAT.

Z perspektywy pracownika, przeprowadzanie serwisu odbywa się w następujący sposób:

  1. Wyznaczonego dnia pracownik przychodzi z rowerem i podpisuje się na liście przekazanej od firmy
  2. Pracownik ma możliwość przeprowadzenia dodatkowych czynności serwisowych, jeśli jest na to czas, a serwisant ma niezbędne części
  3. Po skończonym serwisie pracownik otrzymuje sms z prośbą o odebranie roweru

Gdy wszystko jest już dograne, a dzień na serwis rowerowy wyznaczony, nie pozostaje nic innego niż przyjść ze swoim jednośladem i powierzyć nam go w swoje ręce 🙂

Jeśli chciałbyś zostać z nami dłużej, to proszę pozwól nam zapisać Ciebie w naszym panelu na https://ready.bike/ . Tworząc książkę serwisową Twojego roweru, będziemy mogli w pełni profesjonalnie o niego zadbać!