Wiemy, jak ważny jest dla Ciebie sprawny rower. Chcemy Ci dać znać, że do każdego serwisu podchodzi pojedynczą i przykładamy możliwie jak najwięcej uwagi. Jednocześnie ze względu na maksymalne obłożenie serwisu w sezonie wiosna-lato, niską dostępność części na rynku oraz współpraca z firmami oraz korporacjami w zakresie zorganizowanych serwisów, wdrażamy metodę FIFO – first in, first one.

  1. Nie prowadzimy zapisów na serwis na konkretne dni
  2. Jeśli Twój rower wymaga serwisu, przyjdź proszę do nas, a my ocenimy, co jest potrzebne i na kiedy rower będzie gotów
  3. Twój rower będzie wprowadzony do systemu, a Ty otrzymasz od nas zarówno SMS jak i maila przy każdej zmianie statusu (rower przyjęty do serwisu, rower serwisowany, rower gotowy do odbioru oraz rower wydany)
  4. Wszelkie informacje można uzyskać drogą mailową: serwis@bikerepublic.pl. Telefon do nas to 728 444 213, ale jeśli tylko możesz, wyślij do nas maila 🙂